Ja, må du leva. Igår.

Jag kanske ska ge min kollega, chef, soulmate, bror, syster och idol ett stort grattis på 19års-dagen igår. Grattis. Jag tror att ditt år som 19 kommer bli ett av dina bästa. I alla fall hittils. För varje dag som går inser jag att det inte finns någon annan Johanna Skogh. Ingen annan skulle passa bättre att ha brevid sig på planet som kommer ha en destination med äventyr. Det kommer inte att vara något annat än en ära att sitta brevid dig när detta plan lyfter mot en helt annan kontinent. Ja, visst må du leva. Detta är egentligen något som man borde få höra varje dag. Alla mås leva oavsett om man föddes på detta datum. Så JA må du leva alla dagar i veckan. Idag, igår och imorgon. Trevligt att råkas. Som tur är vet jag att vi kommer ses fler gånger.

Grattis, och lycka till med ditt år som 19.

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0