It's time

It's time to ta sig i kragen... Men med tanke på att jag inte har någon krage idag så får det helt enkelt vänta.

Skön rush det var imorse, älskar när datorn inte är igång inom 10 minuter, när kunder kommer när det är stängt och man inte kan göra annat än att vänta på att en dator ska vakna. Jag är förtusan mer morgonpigg. Vågar dock inte rata för mycket, datorn kanske fattar vad jag skriver och gör allt för att paja. Å andra sidan är ju datorn så pass seg och trög att han inte kommer fatta vad jag skriver. Han kan säkert inte ens läsa. Jag menar man lär sig att gå innan man lär sig läsa, så risken att han kan läsa finns inte ens. Vad oroar jag mig över? Ingenting.
 
Ahara.

Kommentarer
Postat av: AUTOBIOGRAPHER

Om det är något jag har lärt mig är det att den som sliter får alltid något utav av. Därför tänker jag kriga för min dröm.

2010-08-13 @ 15:49:16
URL: http://autobiographer.blogg.se/
Postat av: Jahara

Legendariskt inlägg broder!!

2010-08-13 @ 15:56:03
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0