Dagens tips dagens tips tjalalalala dagens tips

Oj jisses vad lite kunskap jag har spridit till er. Ni måste vara jättebesvikna, men ta't lugnt kvinnor och män, here it comes.

Under mina 19år som människa har jag hunnit notera att solen inte alltid skiner här i Sverige och under de senaste åren har jag även insett att det absolut bästa tidsfördrivet under de regniga perioderna är att antingen att läsa en bok eller se på en film. På läsfronten går mitt liv segt. Jag köper massa böcker men tar inte tag i att läsa någon. Däremot har jag sett en del film, digital designare som jag har varit. Därför, efter denna långa bakgrundscheck, giver jag er lite filmtips. Är även överambitiös och länkar till trailern, eller bara för lat för att skriva en kort recension.

Alla är kanske inte 5/5 toasts filmer, men lätt mer sevärda än amandavardets och kissies videobloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0