Vem fan flyger till Sverige för att sjunga en låt i tv4?

En idiot. Finns inget annat svar på den frågan.

Alla tanker jag besitter för stunden, förutom de om Jordan Sparks, ska tryckas ner här under. Detta kan bara sluta i katastrof.

Jag blir nästintill förstörd varje gång jag ser eller hör att någon är kär i Rabhi. Att han ens gick vidare från hans audition är för mig ett stort jävla frågetecken. Han kan varken prata eller sjunga. Usch!

Mouna må vara den segaste personen att ta sig från plats A till plats B. Jag har snart väntat på henne i 4 timmar och nu är hon äntligen på väg. Måste vara rekord!

Jag känner mig så extremt inspirerad men samtidigt inte. Vill bara sätt mig framför tangenterna eller blocket och skriva ord efter ord, men då slås en spärr på och fingerspetsarna lyckas inte skapa annat än dessa för jävliga inlägg, som jag inte ens lyckas avsluta.

2 timmar senare:
Mouna kom aldrig.


Jahara.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Mariette. Jag säger bara det, årets riksflata har fanimej både sångröst och glimten i ögat.

2009-10-17 @ 03:47:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: alice

oväntat.

I love mariette. så jävla bra. och Rabhi va bra igår. helt rätt människa åkte dock. De som dock trots allt inte borde vara kvar om några veckor är.... Rabhi, Hoocker och Eddie! med det sagt, och typ ett inlägg på kommentarfältet, signar jag ut. slut.

2009-10-17 @ 08:09:38
Postat av: alice

oväntat.

I love mariette. så jävla bra. och Rabhi va bra igår. helt rätt människa åkte dock. De som dock trots allt inte borde vara kvar om några veckor är.... Rabhi, Hoocker och Eddie! med det sagt, och typ ett inlägg på kommentarfältet, signar jag ut. slut.

2009-10-17 @ 08:09:49
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra bild :D

2009-10-17 @ 08:10:11
Postat av: Linéa

Mycket frän bild, ser ut som att du har olika färg på ögonen!

2009-10-17 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0