Kommissarien och havet....

Varför i hela världen väljer tv4 att på en av deras bästa sändningstider visa ett svensk-tysk kriminaldrama som är dubbat??
Skulle det inte vara för att det är dubbat skulle det kunna vara trevligt att följa. Jag gillar Wallander och Beck etc. Kanske inte fullt ut, men jag gillar deckare. Jag vill ju egentligen se vad som händer på Gotland, men det är motbjudande när man ser att rösten inte hör ihop med munrörelsen.

Kanske får ta och läsa böckerna. Om de finns. Hoppas att de inte är dubbade bara.

Ahara


Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag har läst alla böckerna i serien, och just därför klarar jag inte av att se filmerna.

Det är så otroligt bra böcker, och så otroligt dåliga filmer. så himla tråkigt måste jag säga!

Och just det att innehållet i filmerna är taget från alla böckerna och typ blandat. Jag förstår inte riktigt varför..

2009-10-04 @ 14:03:44
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0