Gästbloggning från anonym beundrare av BUTTAHARA

Jag har hör viskningar om en liten hemlighet som ingen får veta.. nu blev ni nyfikna? Fast jag vet inte om det är en hemlis men jag är emot den iallafall, så alla ni som är med mig och demonstrera för (fast egentligen mot) BUTTAHARA skriver en kommentar med sitt namn så fixar jag resten! men jag lovar att det är värt att kommentera.

Jaja nog om det nu, jag sitter hemma hos Johanna.. VEM ÄR JAG? gissa gissa gissa :D jag är rädd för det svarta katten och har mörka jeans på mig. Nu kan ni nog nästan förstå va? Jag är så omtyckt av johanna att hon erbjöd sig åka till statoil och köpa glass till mig om hon inte hade någon hemma. Alice tycker nog också om mig.. jag är omtyckt av ganska många tror jag, men som sagt så vet man ju aldrig.

Johannas mamma sover men jag fick komma hit ändå! tror inte någon av er skulle få det.
Jag tycker om johanna med, hon har en fin humor och blev jätte bra i håret när hon klippte sig, någon av er som kommenterat det? nej precis och det har jag, just därför hon tycker om mig mer än vad hon tycker om er. Nu är ni lite avundsjuka att ni inte är i mina skor va?

ojdå hörrni, nu fick jag precis en tröja av Johanna! den ni.. inte alla som får.
men nu är det nog dags att lägga upp det här inlägget men några frågor som rullar runt i tankarna på er just nu:
- vad är hemligheten?
- vem är det som skriver?
- varför är inte jag lika cool som den som skriver?
- ska jag köpa en mörk katt och ett par mörka jeans?
- sitter den hemliga mr J där?

HEJA SVART-VITT




Kommentarer
Postat av: Lina

Lina

2009-10-31 @ 01:47:11
Postat av: Johanna

haha, lina är ensam demonstrant;)

2009-10-31 @ 01:50:30
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Mac

Lina...ingen skräll..=)

2009-10-31 @ 03:35:14
Postat av: Lina

nejnej, vänta o se.. det kommer!

2009-10-31 @ 12:35:52
Postat av: pasii

pasii demostrerar ej, vänta nu, nu snurrar de i huvudet va? hoppades väl det.. för i och med att jag skriver en kommentar betydde ju det att jag sätter upp mitt namn på en lista som talar emot, men här skrev jag alltså en kommentar om att jag öär för, ska bli kul och se hur ni löser detta problem;)

2009-10-31 @ 18:13:54
Postat av: pasii

vad tusan, nu fick jag nyss förklarat för mig, att jag fattat hela storyn fel, och att jag tydligen bara skulle skrivit; Jag är för buttahara!



men dom gillar mig ändå :D

2009-10-31 @ 18:17:24
Postat av: Alice

Det är mojna som skriver.... ;) och jag tycker om henne :d

2009-11-01 @ 05:55:37
Postat av: jens

det är johanna som har skrivit inlägget...

2009-11-01 @ 23:13:19
Postat av: Alice

Det är en liten hovsta tjej som skrivit. Och ja, jag tycker om dig också, du är mycket snäll och rolig! vi är bra hejarklack! :D hihi! :)

2009-11-03 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0