7 to go

Länge sen kärt folk! Tänker ordbajsa ut mig ett litet och kasst "för stunden" inlägg.

Numero uno.
10-0. Jag blir faktiskt rörd. Stolt också.

Numero dos.
Sveriges landslag. Hej inte överskattat alls.

Numero tres.
Historia uppsats
Svenska uppsats
Engelska uppsats
Samhällskunskaps uppsats
Kemiprov
Matteprov
Fysikprov
Affärsplan
Skogh älskar skolan. Med hela sitt hjärta... faktiskt.

Numero cuatro.
Jag saknar mamma. Sicken tur att hon kommer hem och dryga 7 timmar. Lakritspipor ska jag få då. Och en kram. Smask och kärlek helt enkelt. Och kläder.

Numero cinco.
All tänkbar skam på världen ifall en av dens bästa damfotbollslag tvingas lägga ner.

jaha-ra

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lakritspipor is da shit.

2009-10-11 @ 02:07:00
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sweetheart! Allt bra? :)



Btw, ska vi följa varann vi bloglovin? :)

2009-10-11 @ 16:34:00
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0