Grattis Alice+ en jävla massa lycka

Klockren dag. Kändes nästan som min födelsedag. Alice fick massa strong av mig. Jag köpte de lite diskret när hon stod framför mig i kassan. Därefter slog jag in dom i en affisch jag hittade utanför Parkhallen. Hon anade ingenting och blev jätte överraskad.
Sicken bra vän jag är.
Eller så är det bara ett paket som har lite längre leveranstid än vad som är tillåtet. Inte okej. Men imorgon har det nog kommit. Och studentpresent kommer icke vara sen, me hope.

För kanske en 5:e gång, 7:e kanske, grattis Alice. Tack för maten, det gjorde vi bra. Dill på hela väggen, så det ska va.

Pink i november är så jävla spikat just nu. Tackar Gud för att de flyttade konserten in i Globen istället för Hovet så att fler biljetter kunde säljas.

Trots ett prov imorgon och två till på fredag är allt jävligt bra nu. Me love life!

Jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0