Eso es!

Många frågor, många förvånande miner, fler frågor, lite argt där i mellan, en del missförstånd och en del felaktiga uttalanden från min sida. Det som står här under, oavsett vad jag tidigare har sagt, är det som gäller, eso es! 
 
Ja, jag ska ge innebandyn ytterligare ett försök. Nu till sommaren kommer jag att inte ens ägna en tanke åt den. Jag ska göra de saker jag vill göra sen till säsongens start ska jag ställa mig i mål igen för att se hur det känns. Det har ju hänt lite saker nu som har fått mig allt mer och mer motiverad, men så fort motivationen för att spela innebandy försvinner kommer även jag försvinna från innebandyn. Nu när detta beslut är taget är det ett beslut som återstår och det är vart jag ska spela. Både ställerna har sina för och nackdelar och just nu lutar det mer åt ett håll som för tillfället verkar ha mer att erbjuda för min personliga utveckling. Både blåvitt och svartvitt är helt underbara lag när det kommer till spelare och tränare. Men jag kan inte ta det här beslutet med hjärtat och inte heller med magen, jag måste använda det lilla mellan öronen. Jag tänker dock inte neka att det finns vissa spelare som gör både lagen mer lockande, men, återigen, det är hjärnan som tar detta beslut.

Preguntas?

Träd i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0