En lång update

Här kommer en gudomligt lång update:

Jag har icke ätit geisha på hela veckan. Och det kan vara därför jag börjar få utslag lite överallt, ansiktet speciellt. Sen att en geisha ligger på bordet mitt är väldigt psykiskt påfrestande då jag inte kan äta den eftersom att jag inte känner någon smak.

Något jag däremot har gjort denna vecka är att jag har fixat mitt rum. Natten till fredagen skruvade jag ihop min bokhylla och natten till en annan natt möblerade jag om. Efter att ha flyttat skrivbordet hit, dit, här och där, lyckades jag finna en lösning så att allt skulle få plats. Nu har jag till och med en väldigt bra yta till gitarr hjälte lir.

Jag har börjat med en ganska enformig kost. Pizzakosten heter den. Det innebär att man äter pizza. Bakgrunden till detta var att mamma bjöd på pizza i fredags, men jag kände ingen smak. Så jag gav den ett nytt försök i lördags, men jag kände ingen smak. Och idag var det så att min kära förening bjöd på pizza innan inventeringen så jag hoppas på en tredje gång gilt. Icke.
När jag ändå kom in lite snyggt på inventering kan jag berätta för er att det är nedrans kul. Jag ska börja inventera mina möbler här i rummet.

Sist men inte minst(ett uttryck jag förövrigt hatar) tänkte jag berätta något jag nästan har förträngt, dagens match. Det var den sista seriematchen för iår, tack gode gud, och vi låg 3a, silvergruvan nästsist. Tänker inte referera matchen så speciellt mycket, men jag kan berätta för er att det var fan fel lag som åkte hem med tre poäng. Den där gruvan förtjänade det mer. Vi spelade inte innebandy medan de visar att de tar stora kliv hela tiden. Vi får återigen ta till gud och tack för att sanningen är som Pink så vackert sjunger, "it's win or lose, not how you play the game". 5-6 slutade matchen förresten, till oss.

Det var väl allt för idag, imorgon kommer nog något mer ointressant. Jag och ointressant är nämligen ett ytterst bra lag.

Jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0