Skicka till alla



Jag tänkte:
"Fan vad smart jag är, om jag skickar iväg det får alla andra lida igen fast i samma medelande. Det är ju inte jobbigt att klicka på skicka till alla..."
Sen tänkte jag igen:
"Jag måste skriva att jag inte tror på skiten dock.... Men jag ska nog inte be om ursäkt... Eller?"
Sen tänkte jag iännu en gång:
"Nej, det ska jag inte... Jag klickar bara iväg det så har jag det gjort,  har ändå inget annat för mig"

När jag väl klickat på "skicka till alla" så kommer detta medelande upp..
Jag insåg fort att jag blivit lurad.. Och då tänkte jag ännu en gång igen:
"Jag borde skicka iväg det så fler än bara jag blir lurade..."

Och nu tänker jag..
"Undra hur många andra här i världen som inte har något bättre för sig?...."

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0