Zeke for sale!

Ett cp till salu. Säljes eller bytes. Kan även ges bord vid snabb affär.
Han gillar sminkborstar och är rädd för eltandborstar. Dricker hellre vatten ur duschen. Han äter som en hund, slickar en i ansiktet samt händer, armar och fötter.

Innan ni hör av er, tänk på att han är cp och en uppmärksamhets hora. Som nu håller han på med datorn bara för att jag inte gosar med honom. Skickar jag sms ska han antasta mobilen. Ligger jag och sover ska han välta ner allt jag har på bordet. Ska jag packa skolväskan ligger han i den. Ska jag se på film ska han förstöra tapeter och ska jag välja kläder hoppar han upp i en låda och tar sig bakom byrån. Han skiter som en irländsk varghund och kissar som Gud en regning sommardag.
En pangkatt helt enkelt!

Jahara.

Kommentarer
Postat av: marie

stackars cpzeke!

2009-01-27 @ 11:21:09
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Postat av: bumbi

jag kan gääärna låna han lite :)

2009-01-27 @ 13:32:26
Postat av: bumbi

jag kan gääärna låna han lite :)

2009-01-27 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0