Jaha

Denna dag har varit den värsta på länge, denna dag fram till cirkus 19.45 så att säga.
Min hårddisk är inget siba tänker ta tag i utan vi får hoppas på att pappa har bra kontakter eller så får jag punga ut 2000 kronor för att rädda alla de mästerverk jag och Alice har tagit de senaste året.

Matteprovet vill jag nog inte riktigt tala om, samtidigt som jag vill det. När någonting tynger mig samtalar jag lite för ofta om det, eller skriver om det, för att på något sätt få tyngden att lätta från axlarna. Denna tyngd kommer nog inte släppas. Jag är livrädd för att få ett g i denna kurs, det kommer förstöra det otroligt finna betygspappret jag har hittills.
Så förvänta er fler inlägg, en jävla massa fler..

Jahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0