Stuvisar, som jag kallar det!

Idag, frågar Helene (min syster, tvillingsyster) om jag kan göra stuvade makaroner!
Men självklart kära du, det är ju min specialité. Och jag är ju så sugen på det!

Lite senare framgår det att jag inte ska äta av denna delikatess. Det ska hon och hennes Fredrik göra.
De firar Alla hjärtans dag idag, inte imorgon.
De firar Alla hjärtans dag, med stuvade makaroner och köttbullar..

Jag visste att jag var bra på att laga mat, men så bra att stuvade makaroner och köttbullar kommer på beställning till en romantisk middag, det hade jag ingen aning om.
Ypperligt romantiskt förövrigt!
Ketchupen som man har till, har till och med kärlekens färg.

Ahara.

Kommentarer
Postat av: bumbi

det är du och endast du, som kan göra sånna finfina middagar:)

2009-02-14 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0