Facebook intervju.

Frågorna löd:

1. Hur känns det?

2. Varför vann ni finalen mot Fröjered?

3. Telge, RIG Umeå och Pixbo gör er sällskap i semin. Vad vet du om dessa lag?

4. Vad tror du om slutspelet?

Svaren blev:

1. Det känns hur bra som helst, jag kan knappt tro att det är sant. Trots att jag var med och visade glädje och intensitet hela helgen. Men nu vet jag att det är verkligt och jag är otroligt stolt över mig själv och hela lagets insats.

2. Vi är det bättre laget, har den bästa fysiken, har fler spelare att gå runt på. Vi har en glädje och laganda som kan flytta berg.

3. Jag vet inte så mycket om dessa lag, mer än att de är bra.
Pixbo spelar i elitserien. RIG Umeå vann över Falun ganska stort i semin. Telge vet jag inte så mycket om.

4. Jag tror att det kommer bli kul. Visar vi lika mycket energi och glädje som vi har gjort under helgen har vi en stor chans att gå långt. Men hur som helst är jag oerhört stolt över att bara komma dit. RIG Umeå känns svårslagna. Men det gör även Kumla.

Detta kom senare upp på deras hemsida Ladiesedition.se...
Men, de tog inte med det sista, att även Kumla känns svårslagna..

KUMLA ÄR SVÅRSLAGNA!

Ahara.

Kommentarer
Postat av: bjuhr

dåligt att allt inte blev med!

men dina tankar äro bra :D<3

2009-02-10 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0