San Simeon here we are

Kan ni tänka er en liten mysig by?
Vi är inte där..
Vi är i San Simeon. Vet ni vad de har i här?
3 mini markets och 20 hotell.
Ovärt, kanske de flesta tycker.
Men hej hoe, 20 steg ditåt, sen woola, the ocean.

Dagen i övrigt har varit bilig. Vi såg en död skunk och det var en oersättlig vy.
Sen har vi kört i bergen lite, sen vid vattnet och sen vid något annat. Berättade jag att vi såg delfiner också?
Inte så viktigt kanske, men plask plask sa dom.
Fan att mitt objektiv inte hann komma, sa jag. Eller nej, jag tror nog att jag skrek det.

Pappa körde inte fel idag, men det var inte svårt att köra rätt idag. Bara att följa vägen hela vägen.
Här får ni en on the road bild och inga fler ord.


Jahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0