Gårdagen, dagen, 70talet.

Idag har det varit en bra dag, trots en 8 timmars vistelse i skolan. Lektionerna har varit chill, jag har fått till en del kommentarer och spanskan bara flöt på. Dessutom fick jag träffa Lukas. Mycket bra skoldag med andra ord.
Men nu var det inte skolan som gjorde denna dag värd, utan det var distrikslagets återträff, samt min återträff med Alice, vi har typ inte setts på riktigt på 2 veckor, utan bara i varandras visioner, på träningarna med andra ord.
Kan ju börja med att berätta att Alice igår bröt vår vänskap genom att ge tillbaka, lättare sagt kasta, hennes nyckel till mig, trodde jag. Förstod sedan att jag tidigare hade bett om den, och att det var därför hon gav den till mig.
Men distrisklaget var det. För underbart gäng det där, kändes som om att man träffade en del av sig igen. Har förresten inte kramas så här mycket sen nyår, I like it.
Kan ju också säga att Dohn gjorde min dag när hon kallade mig subba. Det må vara den finaste förolämpningen jag någonsin har fått.
Huh? tänker ni.
Ni kommer aldrig att förstå, svarar jag sympatiskt(rätt ordval?)

Kvällen avslutades med en hel del skratt hemma hos Bjuhr, där även Alice befann sig. Kvinnan är löst bra. Vi lyssnade på massa gamla inspelningar, kvinnan är även löst cp. Ska nog försöka slänga in dom inom en snar framtid, förhoppningsvis.

Hyfsat bra fredag, eller typ den bästa på länge.

Fick även jordens största sug på Grease, därav 70talet. De får mig att minnas hur jag satt en jul, musik på och pusslandes bakom något hörn. Det kan låta väldigt stört, men det är inte vad det är, det är charmigt, på sitt sätt.


Jahara- Grease lightning !!

Kommentarer
Postat av: Alicee

Why this car is automatic!

it's systematic

it's hyyydromatic

why it's Grease lightnin'

<3

2008-09-06 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0