sover du?

Det går inte en dag utan att man funderar på vad Johanna gör just vid det tillfället, undrar vad hon gör exakt precis nu!
Nu är kl ca 7 am, tror jag, där borta i paradiset. Så jag gissar på att hon snart går upp för att äta lite frukost, tänker på det där oboy glaset som hon gärna skulle vilja ha!
Själv sitter man här, förvånad över att internet fungerar för ett litet tag, är psykist förberedd på att det snart kommer vara ur funktion!
Jag tänker på den träning som snart är, men mer tänker jag nog på den seriepremiär som Kumla har idag, de ska nämligen krossa Munkfors!
Jag önskar er alla varmt lycka till, samtidigt som jag tar en tugga av mitt gröna och saftiga äpple!

Ahara- A dream of US and A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0