Update

Lektionen slutar om 8 minuter, jag gav upp innan den ens börja. Det är nationella i engelska som gäller, samtidigt som vi har en svenska uppgift. Skogh bryr sig inte. Skogh orkar inte. Matte och fysik sen, 180 minuter. Man kommer ha skärsår överrallt. Och nej Bjuhr, jag är inte seriös. No need to worry. Skiter nog i att göra matteprovet idag, eftersom att jag inte har pluggat eller kan något av de jag ska ha matteprov på.
Jag förväntar mig det värsta av fysikprovet igår, men att ta med sig är att jag fick hjälpa Kim på en uppgift. Det är coolt.

Sofia Atterfors är saknad, familjen Dohn och Maruska likaså.

Ryggen är relativt återställd, knarkar inte voltaren längre i alle fall. Däremot sjuk, så ingen innebandy resterande delen av veckan. Totally fucking wonderful.

End of the fuckilifuck update.

Jahara- hon som tappade formen.

Kommentarer
Postat av: ida

tröst ät. det är det enda som hjälper. man måste ju äta annars så kan man inte plugga och äter man kan man ju faktiskt inte plugga samtidigt. awesome smitarplan

2008-11-07 @ 12:59:39
URL: http://totaldisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0