Update

Jag ska maila moderaterna och fråga varför man läser fysik. Kommer de inte med något vettigt svar ska jag kriga för att fysiken ska bort. Varför jag tror att fysik finns, förresten, är för att ingens liv ska kunna vara perfekt, ingen ska kunna vara 100% lycklig, utan alla ska ha fysiken som en tyngd i ens liv.

Göran skapades av en anledning, förstöra andras liv. Och det har han gjort bra folk, gudomligt bra.

Jag är teliatönt nu, det tackar vi för. På tal om telia så ringde det en teliatös hit och hon var jävligt seg att prata i telefon så jag fick hjälpa henne att avsluta meningarna. Alla på telia är sega. 3 veckor ska det inte ta för att få en mobil, tex.

Innebandy ligger längst ner på min "jag tycker om" lista och högst upp på min "förstör mitt liv" lista. Delad plats med fysik och Göran förresten.

Jag behöver skjuts till Kumla på lördag.

Punkt.

Jahara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa för att kunna komma till kumla :D<3

2008-11-14 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0