Tummen upp för Skogh

Jag kände verkligen rushen när "feel the rush" dånade i hela lägenheten. Jag fick en enorm glädje och började dansa runt. Jag gled på det nya golvet och drog några schysta steg. Men sen visade det sig att det nya golvet inte hade så mycket till friktion, så jag for med en väldans fart, ramlade bakåt och slutade på golvet. På grund av detta sträckte jag mig i ryggen. Fast värt vare, för även om jag inte såg vad som hände så vet jag att det måste ha sett jävligt kul ut, vilket får mig att skratta lika högt varje gång.

Bara så att ni vet, så att säga.

Jahara- totally wierd.


Kommentarer
Postat av: Allaaanbralleeen

Fan det hade jag velat se :D<3

2008-11-08 @ 01:44:05
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0