Totally fucking wonderful!

Just i detta skede finner jag inte så många ord. Sverige har nog aldrig plockat 3 pinnar från Canada förut och jag hade inte världens högsta förhoppningar när jag nyss gick in för att kolla efter resultatet.
Jag vet inte riktigt vilka ord jag ska använda mig av, om jag ska hoppa upp och ner och riskera att ramla igen, men det är här ju bara för jävla underbart. Sverige vs Canada, resultat 2-1, övertid. Sverige vann över Canada. Den sensationella hände och jag såg det inte. Fan, jag såg det inte!
Sara Grahn stod tydligen och det måste hon ha gjort jävligt bra. Elin Holmlöv nätade 2 gånger och även hon måste ha gjort det bra.

Det här är ju bara totally fucking wonderful! Och så jävla mycket mer.



Jahara.


Kommentarer
Postat av: bumbi bjuhr

me is happy for you

2008-11-08 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0