Kuljul!

Idag, var den dagen på året jag gjorde nått kul, fast jag tar det som en klack spark..

Min kära broder och hans flickvänn kom på besök så här innan jul och fikade och delade ut julklappar!
Precis när vi sätter oss runt bordet för att ta första klunken ur kaffekoppen ringer det på dörren!

Tomten tänker jag, eller jag det gör jag inte, jag trodde det var Kalle, mammas gubbe.
Jag tänkte skämta till det hela och öppnar inte dörren, utan bara brevinkastet.
Genom detta inkast ropar jag högt och tydligt: "VI SKA INTE HA NÅGOT!!"

Sen öppnar jag dörren med ett leende på läpparna, vem står där?
Inte var det tomten, inte var det Kalle heller! Men det var en man/gubbe jag aldrig tidigare beskådat.
Det var våran granne, som bor över oss...

Ahara - Syrran grina!


Kommentarer
Postat av: Helenee

faan vad jag skrattade,:P hahahahahah

2008-12-22 @ 22:45:21
URL: http://hheleene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0