Estoy trött

Jag har tappat bort skolskit för cirkus 1000 kronor. Det känns lyckat och väldigt ovärt att lägga ut så mycket på en casio och en mattebok. Skulle inte ens lägga ut en krona på det ämnet om jag fick välja själv, men skolan skapades för att få livet att suga lite extra och det tackar vi för.
Inte.
1000 kronor var det.
Casio.
Mattebok.
Fattar ni hur många magar i Afrika dessa 1000 kronor skulle mätta? Men nej, vi kör på casio och matteboken istället. Måste ju förbereda mig för framtiden då jag ska handla mat helt själv. Då behöver man derivatan ska jag säga er. Eller när man ska tanka bilen, betala hyra. Derivata hela tiden. Derivatan är viktig, den är allt.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Lollovis

Kolla med alice om inte vi har en gammal casio liggandes hemma... Det är mina gamla som jag hade när jag gick i gymnasiet för 100 år sedan... ehh typ inte men ändå... du kan få den av mig om de hittar den :)

kram!

2008-12-07 @ 13:09:33
URL: http://lollovisen.blogg.se/
Postat av: S

Derrivatan dödar, de vill jag lova.

2008-12-08 @ 22:27:57
URL: http://paintsplash.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0