NOT

Natur orienterad tortyr, det är precis vad det står för och tortyr, det är precis vad det är. På tisdag, då sitter jag där igen. Lallar runt med en mycket torr klass och spelar glad.
Ja, fyfan vad glad jag ska vara. Jag ska vara överglad, så glad så att människor tycker att jag är jobbig. Jag ska liva upp stämningen i vår lilla klass, försöka i alle fall. Och lyckas jag inte, då ska jag vara sur och ärlig istället. Dryga som fan och se till att vara jobbig på det andra sättet. Och om det slutar med att jag inte har en enda vän på hela skolan så gör det inte ett piss. För då har jag min Mr Mp3 och det är allt jag behöver.

Jahara- Makes people talk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0