Gryningspyromanen

Satt nyss och lyssnade på ett stycke Daniel. Han sjung "En miljon på banken men ingeting att leva för."
Det första jag kom och tänka på var "Knappt ett öre på banken men fy i helvete vad många saker att leva för."

En trevlig insikt en dag som denna. Solen skiner och doktorn ska besökas nu. Jobb i disken till helgen. Jag har, wait for it, saknat det. Lite faktiskt. Okej, personalen bara.

Gör ett nytt försök i att lägga upp den bilden jag la upp igår. Hade lovat Jessica att dölja det faktum att hon hade bränt sig. Jag råkade framhäva det mer.
Woops...


Men hon fick en annan färg nu. Får duga så. Inte mitt fel att hon is a reeeka to begin with.

jahara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0