tanklös

Ökenbollar studsar runt i min skalle helt ljudlöst. Ett vakuum uppstår lite då och då. Oftare än vanligt ser jag ut i tomma intet. Helt blank. Poff, istället för piff & puff.

Dum som jag är tror jag att jag skall kunna sätta mig framför bloggen och skriva ett inlägg, förhoppningsvis ett revolutionerande sådant. Jag tror detta vakuum uppkommer lite hur som bara för att jag inte lekt med Kalani på två dagar. Känner mig meningslös liksom. Hon är nog den enda som uppskattar min humor. Nej, en bild på mig och min bästaste mäjt äver så spelar det ingen roll vad som skrivs.




Ahara.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni är så fina!

2011-03-25 @ 14:13:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Krilly

Haj m8! Jag saknar er! Det var long time no see :( jag saknar våra kom hem till mig och kolla hollywoodfruar MUMS! Hoppas ni har det tipp topp! Å den där adressen till yambajihooo vore bar att få igen ;) Love

2011-03-26 @ 00:15:45
Postat av: Krilly

Haj m8! Jag saknar er! Det var long time no see :( jag saknar våra kom hem till mig och kolla hollywoodfruar MUMS! Hoppas ni har det tipp topp! Å den där adressen till yambajihooo vore bar att få igen ;) Love

2011-03-26 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0