Farbror vit

Dagen till ära, den började på stranden och slutade hos doktorn. Funderar på att inte säga mer än så för att lämna en spänning, men för att undvika oroliga föräldrar har jag inget annat val än att fortsätta. Jag och ena delen av duon vi kallar för "Viktoria" måste ta en spruta eller två cuz we're going to Thailand någon gång i framtiden.

Se, hade ni inte varit så oroliga av er hade jag inte behövt förstöra historien med sanningen.

Men jag måste ändå bara få berätta systemet i denna lilla stad. Prata med doktorn (ca 60dollar). Få ett recept och hämta twinrix sprutan(69.95 dollar). Gå tillbaka till doktorn, i detta fall imorgon någon gång när vi vill, ta sprutan (ca 60 dollar).

Slutsats: Glöm inte bort att du ska åka till Thailand på hemmaplan. Itz väldigt onödigt.


The crew minus Dicken för Dicken tar kortet. Det är så logiskt alla fattar utom du. The crew minus Dicken plus två andra svenskar ska äta pannkakor nu. Dicken vill inte.

jahara

Kommentarer
Postat av: DICKEN

Skulle inte du photoshopa bort räkans solbränna? Dåliga lovord Skogh. Oförlåtligt. Du är lätt värd henne en bärs imorgon.

2011-03-24 @ 11:23:15
URL: http://aussiefaceplants.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyssnade på logiskt medan jag läste av en slump, och refrängen kom precis när jag läste "Det är så logiskt alla fattar utom du." ... scary

2011-03-25 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0