What happend...?

..Work happend.. Men det känns som att livet levs lite extra tack vare det. Jobbet får i alla fall mig att känna att de sista månaderna av resande kommer inte ta lika hårt på oss. Det känns mer okej att resa om man har lite extra kosing. Att jag inte knappat på datorn mer än en halv timma har fått mig att tappa glöden. Okej. Jag ska verkligen inte skylla på det nyårslöfte som jag och Johanna slöt i samklang. Men jag säger bara att jag inte givit skrivandet en ärlig chans. Jag vet inte längre hur många dagar vi varit här. Vänner. Jag ska ta reda på det. Jag giver istället bloggen en "what happend bild".

Njut njuu.



Ahara.

Kommentarer
Postat av: ingrid

saknar dig

2011-01-09 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0