Champion speaking

Cha Cha!

Vinnaren här. Skulle vilja tacka min far. I flera års tid har jag stigit upp på morgonen efter en kväll med fest och sett min pappa fortfarande sitta uppe. Sist skulle han gå lägga sig. Alltid. Idag var det min tur. Jag och Alice bestämde oss för att inte sova. Vi ville inte. Klockan var fem, vi var lite hungriga. Åt caca poops och efter en skål var upptäckte vi att mjölken var skum. Stekte ägg i stället. Kolla kurser åt mig. Japp. Uni. I Sverige. Johanna Skogh. Sjukt att jag tänker tanken. I alle fall. Jag gick och la mig ungefär samtidigt som er, förmodligen tidigare än många av er. Klättra mig upp i sängen klockan 15.00 vår tid, detta efter att ha spenderat 12timmar på samma plats i köket, några timmar i solen och några minuter med Ahern. Det tog 30sekunder, sen sov jag söttaste.


Moving on...


Antal jobbtimmar nästa vecka? 14. Jobbar enbart två timmar per kväll och då här uppe i köket. Möjligtvis inga pengar, men det har rullat in på annat håll(bordellonline.com) så no worries, no worries.

Vi går vidare...

Fettnöjd med Alice' film. Den blev bättre än väggen och jag sitter här och är mycket stolt över min kära broder. Se den och ge lite respons fifan.


Engelbrektsmackan lever än. Just sayin'

P.S

ÖSK SÖDER - löv jo gajs. Keep on keepin' on så hänger vi i ettan sen.

D.S

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Adrian

Ååååå Engelbrektsmacka, klassiker! 5 av 5 toast lätt!

2011-01-23 @ 22:16:34
URL: http://adrian.fintling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0