ÖSK Söder, Whooop

Glatt besked så här på morgonkvisten. ÖSK Söder glöder. Vinner DM-guld och har sig. Congratz är ett ord liksom. Whoop whoop ett annat, fast två. Grattis ijalefall.

Idag är första dagen på två, kanske till och med tre veckor, som vädret kräver en tjocktröja. Plz tyck synd om oss. Vi har det way worse än alla flood- och cyklonoffer. Eller där ljög jag. Flåt för det. Jag menar. Jag har inte tillåtelse att klaga. Jag har det så himla bra. Varje dag får jag umgås med Johanna Skogh (vet många som skulle vilja byta plats med mig bara pga det). Som om det inte räcker, som grädde på moset och strössel på pannkakan, delar vi extremt många bra minnen liksom. Äter tacos varje dag. Har 10 olika stränder runt om oss. Äter lite mer tacos. Ah. Slå det.

-Johanna, när vi har reunion back home, då ska väl vi äta det här?
(Pekar ner på tallriken fylld med tacos)


FOKUS!!!!!!!

Ahajrå

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ni kommer inte äta tacos på flera när ni kommer hem. Men gott är det.

2011-02-07 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0