Let's go back, let's rewind

SVT har gett mig lite hopp de senaste dagarna, men sen kommer det internationella badmintonförbundet och tar en tillbaka till ruta ett. De har suttit och diskuterat om hur man kan göra dambadminton lite populärare och tog beslutet att införa kjoltvång.

Kjoltvång.

Succé säger jag bara. Hade aldrig ens tänkt tanken att kolla på badminton förut, men nu känns det så jävla aktuellt. Attraktivt på något sätt. De har ju kjolar liksom. Klokt beslut. Bästaste ever.

Måste även säga att det finns många män här i världen som är dumma i huvudet. Vill gärna dra alla över en och samma kamm och be er dra åt helvete, men jag tänker inte sänka mig och gräva den där gropen för att komma till er nivå. Jag ser ner på er istället. Kissar lite på er ibland. Koncentrerat.

Men kjoltvång var det. Förmodligen ett beslut taget av män.


Inte kul att se på


Mycket roligare att se på


Roligast att se på- oavsett


jahara


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-22 @ 17:17:30
URL: http://sannaliten.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så otroligt mycket! :) Om du bara visste hur mycket det betyder och hur glad denna kommentar gjorde mig. Wow. Tack snälla! :) Kram.

2011-04-23 @ 00:36:30
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0