Ord är inget annat än bajs i mina meningar. Elleeeer?

Bra musik i mina öron är som att äta isbitar med coca-cola i. Helt obeskrivligt. Challenge accepted. För att så många som möjligt skall förstå hur bra detta är måste jag dra lite olika paralleller. Som en iskall öl en varm sommardag. Som en perfekt massage när man känner att ens rygg inte är lika perfekt som den brukar vara. Som ett vårskrik. Som ett lite för gott skratt, nej, beyond detta. Nu kanske jag framställer det som att jag hellre äter is med coca-cola än skrattar. Jag vill kvickt ändra mig. MOVING ON!.. Som att kissa vid NÖDläge samt att göra nummer två vid denna NÖDsituation. Vilket ofta inte bara är obeskrivligt det är också väldigt NÖDvändigt.. Som att känna doften av blöt asfalt. Som att värma händerna efter ett fantastiskt snöbollskrig. Som att krama om sin käraste. Som att döda en mygga innan hon biter (jag säger inte 'hon' för att jag är en man som hatar kvinnor, jag säger detta föra att det är det enda rätta, gosh).. För att påminna er vad jag pratade om så var det bra musik.

En bild på en koala kanske är dags att lägga fram. Bildbevis i allra högsta grad. Kyss på det.



Det kallas Teamwork. And we're back on track. Kärlek.

ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0