Saknart.

Hej hopp. Saknar P3 och vakna med the voice. Vill äta mamma Maries söndagsmiddagar. Läntar efter att öppna mitt egna kylskåp. Vill spela innebandy. Skulle inte tacka nej till en snabbmåltid på MAX. Högertrafik är helt najs, även fast jag ser mig själv åka åt vänster håll i rondeller. Saknar den Svenska flaggan. H&M var längesedan man skådade. Åka på Sveriges järnvägar i härliga och fräsha tåg. Lila bussar. Österhoes. ÖSK. Öfvre. Märker hur meningarna bara blir till simpla (men sjukt laddade) ord. Jag lämnar resten till slumpen och skall nu springa iväg och borsta tänderna. Shiet. Låt Nya Zeeland visa sig vara det jag vill ha.

Puss och hej leverpastej. Ohh, leverpastej. Köttbullar. Detta gör mig otroligt osugen på njuudlar. Skönt att vi skall äta Tacos idag idag idag.


Som e så gjoott.

ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0