Massa notes

Note to fansen: Fantastiska vyer resulterar frånvaro, men Buttahara har legendariska planer för framtiden.

Note to en fattig backpacker: Gå inte in på junkyard.

Note to Alice: Duscha

Note to mamma: Det första man säger på skype är inte "vill du ha kebab?", om man fortfarande vill vara omtyckt och älskad av sin dotter.

Note to Jenny: Credd till att du räddade mammas fråga genom att visa pizzan du hade i munnen.

Note to myself: “Do the one thing you think you cannot do. Fail at it. Try again. Do better the second time. The only people who never tumble are those who never mount the high wire. This is your moment. Own it.” (OPRAH)

Note to earth: Hold on


jahara



Kommentarer
Postat av: Annelie

Mäh, note till mig då? :-D

2011-04-28 @ 17:04:59
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Puss på dig gumman. Jag ska köpa kebab till dig när du kommer hem

2011-04-29 @ 07:06:13
Postat av: william

Bra där birgitta! :D johanna, ge mig din mail. får du mina sms? pussss



släng iväg ett mail till mig så jag får din mail, [email protected]

2011-05-02 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0