It’s cool 13/11 13:15PM

Medan bror och jag vandrar runt i shorts, äter livets glass och steker på stranden dekoreras Coolangatta med julgranar. En del av mig känner att man kan finna fem fel med detta, men den större delen känner att allt är så jävla rätt.

 

Jag har just sökt jobb och nu gör Alice detsamma. Går det vår väg blir vi anställda på något av Queensland theme parks. Jag håller tummarna för Movie World. Bajs vad åwesome det vore. Vilket som så lutar det mot Yamba imorgon. Finfint serru. Om vi glassar eller kommer att tagga jobb där är för mig oklart, måste tala med den visare halvan senare. Kanske fattar vi beslutet på stranden, eller undertiden vi äter livets glass. Framtiden vet.

 

På tal om livet- this is it.

 

Coolt,  M8!

jahara

 


Kommentarer
Postat av: Krilla

Jag hoppas det är swensen ni käkar glassen på! Annars är det omöjligt livets glass då är det bara dagens glass ;) puss!

2010-11-16 @ 13:38:49
Postat av: Annelie

Jag fryser. Skicka gärna värmen hitåt om ni tröttnar på den.

2010-11-16 @ 15:16:43
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: fästmö

Era bilder gör ju inte direkt så att jag längtar mindre. Vill också vara där nere nu. Men bara 70 dagar kvar.....

2010-11-16 @ 19:07:26
URL: http://twitter.com/thatdamnjess
Postat av: Biggles

Jag som älskar glass. Ser mumsigt ut.Hoppas ni får jobbet. Puss

2010-11-16 @ 20:29:12
Postat av: Mighty Mike

...johanna....jag think someone pooped i din glass...just putting it out there....detdär bruna

2010-11-18 @ 02:26:58
URL: http://boghog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0