Dag 39 28/11 2010

To cool for pool.

Yepp, det var lite för kallt idag för att steaka vid poolen. Men imorgon ska vi kanske åka till "the rockpools", det låter som att man kommer se kiss och sånt, men jag tror att de poolerna är ganska fräsha ändå. Med rock kan man också tro att det kommer bli massa ACDC, nog kommer det förhoppningsvis att vara en naturlig AC, annars kan det lätt bli lite för varmt. Nu är klockan för mycket för mig för att skriva något riktigt vettigt. Så får väl gå igenom dagen i vanlig ordning. Vi började med frukost, gick vidare till glass och sedan avslutade vi med middag i form av kyckling och nudlar. Jag spelade lite TCPP, en nyutvecklad sport som jag och Sonja (Svenska flicka på hostellet) hittade på i brist på annat (och för att gymmet var stängt). Det är svårt att förklara så det kommer förmodligen att visas på "Buttahara sportnytt".. Det blev lite poker vid sju snåret, jag spelade taktiskt och bra tills jag var tvungen att gå på toaletten. "Oh, well this is a win-win situation, cuz I really need to pee"... Sa jag samtidigt som jag gäspade, sträckte på mig och flyttade in alla mina marker framför mig. No more gambling for me loser.

Chris och Eric. Gör livet i Yamba ännu bättre.

Ahara.


Kommentarer
Postat av: sööööööööööööööööören

goodday mateees! men han till höger va ju lite lik dig allan i ansiktet, eller lik dig och ellen, men aaa det tyckte jag iaf. goodday mateeees!

2010-11-29 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0