I seriöst behov av hjälp

Folk, lissna. I kommentarsfältet MÅSTE ni skriva vad som gör mig till mig. Och då menar jag inte alla dessa "snäll", "rolig", "Otroligt korkad", "geisha" och så vidare. Utan jag menar lite mer "skriva", "innebandy" och dylikt. Jag ska använda detta till att forma min design på mitt CV.

Bamsekram!
Jahara.

Just ja, en bild också...
Har ju inte överflödigt med dessa här i skolan, men hittade en väldigt inte okej bild om man tittar på redigeringen(inklippningen) men vi kör på den och noterar kanske en liten förbättring på den fronten på de yngre dagarna.


Kommentarer
Postat av: Martin

Betongväggen ;)

2009-09-10 @ 21:26:43
URL: http://mysteriousone.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0