Allt och ingenting

Jag väljer att citera Hugo sekunderna efter att han har knackat på rutan, "Sista chansen nu".

På tal om honom så önskar jag gärna att jag var en apa ibland. Hoppa runt bland träden, vara allmänt söt och plocka loppor på mina kamrater. Sen att bara bo där de bor.

På tal om vädret så är jag sur på min lärare. Att han sänker mitt betyg efter att ha beviljat min ledighet och sedan skylla på att jag var borta två veckor och på grund av den anledningen inte kan nå högsta betyg. Inte okej Staffan, inte okej alls! Förresten så kändes det där som en allmänt konstig mening

På tal om saker som inte är okej så börjar jag nu undra ganska kraftigt vad Göran egentligen går på. Man kan inte bete sig på det där viset utan att ha sniffat någon gång för mycket.

På tal om saker som är lite knas så har jag gått runt och kallat Wallabys för wannabees. Inte för att de är wannabe kängurus, utan för att jag trodde stenhårt på att de hette så.

Och på tal om mig själv så var det länge sen jag lyckades göra något sånt här. Forma meningar utan mening och bara låta orden flöda. This is the right way, det kan jag lova.

En vacker dag ska min bok stå i din hylla.

Jahara- träd i massor.


Kommentarer
Postat av: jens

nu lossnade det rejält i bloggskrivandet, märker jag :) way to go, johanna!

2009-05-19 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0