Today, Tomorrow, To much..

Först kommer ett år, ett år av väntan.. Antingen skola eller jobb!

sen kommer ett år med äventyr, ett år med Johanna, ett år i solen, ett år i Australien..

sen back to life, studera.nu..

Vi får ju se om planen håller. Och var jag bär av.
Kanske blir att studera till Mediesäljare i Båstad.
Kanske blir att plugga på Chalmers till Affärsutvecklare..
Eller så tar jag det där året och jobbar på ICA. Money money money (ABBA)

Jag kan ju bli vad fa-an jag vill...
Kan dock inte läsa de program där man behöver en viss behörighet som jag inte har.........

Ahara.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du kan bli precis vad du vill!!! Jag hejar på dig men jag hoppas du spelar innebandy i kumlablå även nästa säsong ;)

2009-03-20 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0