Kramtävling

Det är väl ingen överraskning när jag berättar att Alice segrade. Hon tog ledningen på en gång och jag lyckades inte komma ifatt. Jag hade trots allt bestämt mig för att slåss till domaren blåste av matchen, men när hon förbjuder mig att krama Emma får jag nog och erkänner mig besegrad. Hon är helt enkelt mer modig och mer populär än mig. Hon kramar folk hon inte känner och de andra känner hon. En klar seger till Ahara och det står nu 1-0.

För övrigt kunde inte 09 börjat på ett bättre sätt och det tackar vi för.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fett cool bild asså gillar du löv det märks om du gör det fett fin blogg juh

2009-01-02 @ 03:00:02
Postat av: Anonym

haha fett cool bild det märks att du gillar löv men varför heter du butthara??

2009-01-02 @ 03:01:33
URL: http://typbrunett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0