Hej kära Anonym

Anonym
haha fett cool bild det märks att du gillar löv men varför heter du butthara??
Anonym
haha fett cool bild asså gillar du löv det märks om du gör det fett fin blogg juh

För det första, syns det inte att det är två olika personer på bilden, om det är headern du menar?
För det andra, jag gillar att du använder ordet fett, det är ett fett bra ord, utan att överdriva!
För det tredje, denna fråga om buttahara pluppar upp lite då opch då..
svaret till den frågan är simpel, för att man ska vara sig själv, har man inga ben i kroppen så ska man springa utan dem..
Nångång ska jag berätta lite mer utförligt om buttaharas uppkommst, om dess historia..

Ahara - 1:a, 2:a, 3:e.. Detta är inte antikrundan!

Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: haha äsch, blondinblla är ju rolig ;o

2009-01-02 @ 14:28:18
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag har inte sett den eren bra eller?

2009-01-02 @ 22:32:11
Postat av: patricia

nej jag har inte sett den eren bra eller?

2009-01-02 @ 22:33:44
URL: http://typbrunett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0