De två presidenterna

Dags för bloggens andra grunadre och ägare att blogga lite. Jag har fått lite order från chefen, som jag inte riktigt har följt dock. Men nu ska jag försöka att göra lite nytta.

Bilden här nedan är bilden på de två som äger bloggen. Det är två som äger bloggen. Det kanske krävs två inlägg som har ett budskap med att det är två som äger bloggen för att folk ska förstå det.
Jag förstår att headern inte kanske är jättetydlig, men det är två olika och unika individer på den.


Från vänster: Jahara Skogh Och Ahara Hollingworth!

Ahara  <----- DET BETYDER ATT DET ÄR HON TILL HÖGER SOM HAR SKRIVIT INLÄGGET!

Kommentarer
Postat av: Big L

Ahaaaa, vem har tagit den fantastiska bilden då? Let me hear you say it, annars så byter jag knä att vila foten på under heeela filmen!

2009-08-25 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0