Otrött

Förövrigt skulle vi ha lagfoto idag, men så blev det ju inte, och tur va det hade ingen bra hårdag.
Och hårband och dyligt var kvarglömda här hemma.

Istället fick vi såga lite på ledarna, och efter ett tag fick jag kicken, det kommer två tjejer och bjuder på Redbull..
Jag drack 3 st, Hejhopp, jag blev pigg...
Full av redbull? -Nej, men det rimma! :)

Hemma hos Alex äter jag en bränd macka (enligt henne kolsvart). Hon säger att hon skulle ge den till grisarna, bra det, jag var ju "pig"..
Känner att skämtet inte va så kul när jag skrev ner det men väl inne i huvet vare lite smått roligt...

Ahara- good for you!


Kommentarer
Postat av: bumbi bjuhr

Haha jag tyckte det var roligt iallafal! <3

2008-10-21 @ 23:31:30
Postat av: Johanna

Jag fann också humor i det:D

2008-10-22 @ 07:21:43
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0