1 > 2 = Nick > Popcorn

Nick Jonas är nog jordens snyggaste skapelse, nästan utan tvekan!
Observera att nästan står för att jag inte har sett alla i världen än..
Förövrigt är hans hår obeskrivligt, och på tal om obeskrivligt, han sjunger ju som en gud jag inte trodde existerade!

Nu när jag tänker på det blir jag lite arg. Ni vet den här filmen "Camp Rock", den vill man se enbart för att Nick och hans bröder är med.. Men jag blir besviken, Nick är med max 1 min! 1 min, kvinnor, 1 min!
Det är en minut mindre än vad det tar att poppa lite popcorn! Och Nick är fan mer värt än en påse popcorn!
Jag tror allvarligt att jag är kär i Nick, och för tillfället lite sugen på popcorn :)

Ahara- to good to be true!

Kommentarer
Postat av: bumbi bjuhr

Han är ju med säkert tre minuter Alice. TRE minuter ;)

2008-10-09 @ 01:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0