Knasig lärare..

Idag är den dagen då de flesta 3:or i länet gör Svenska B nationella!
Jag har precis gjort det, och jag är väl så nöjd jag borde vara.
Tycker mest synd om vår lärare som kommer få läsa, om det går, min fina text.
Kommer nog att ta sin lilla tid (inte för det var långt, för att jag inte skriver så tydligt eller fint)!!

När jag ska lämna in prover blev jag lite mer känd, ännu en gång av pappas härliga verk "Älgarna demonstrerar".
 
Min lärare: Visste du att det är hennes pappa som har skrivit den där "Älgarna går över vägen"
Okänd lärare: Nej, vadå?
Den lite kändare Alice: "Älgarna demonstrerar"
Okänd lärare: Jaha, den hade jag på en LP. Vad heter den skivan?
Den lite kändare Alice utan koll: Ehhh, jag vet inte...
Okänd lärare: Det måste du ju veta!
Den lite kändare Alice: "Djurensbrevlåda" menar du?
Okänd lärare: Jaa, så vare!
Min lärare: Aaaa, haha, men du kanske går i din fars fotspår.

'aharaaaaaa- Halvfem huset kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0