IDOL

Jag måste erkänna att jag är beroende av Idol. Jag är inte någon missbrukare men det är ett riktigt bra program. Jag gillar när "Vanliga" människor får chansen till att nå sina drömmar. Jag tycker att årets idol hade ett stort, brett och otroligt bra startfält inför slutaudition, men när det väl kom till kritan var det inte så häppnandsväckande bra. Jag tycker att förra året hade fler potentiella stjärnor än årets idoler. Sen vet jag med erfarenhet att auditionveckorna är mycket mer intressanta än fredagsfinalerna. Vem tror jag kommer vinna? Det kommer jag berätta på fredag. Vem tror du?



Anders Bagge är en av Sveriges skönaste personer. Han är utan tvekan min idol i juryn.

Ahara

Kommentarer
Postat av: Wictor

Jag måste erkänna att jag med har följt idol. Men min favorit gick inte vidare så jag ska lägga ner det nu. Skönast var.... bara bam bam baaa baaaaam.. Den mörkhyade biffen var hur skön som helst... vet inte vad han hette.. aja.. På återseende. La schram

2010-09-29 @ 16:38:34
Postat av: Wictor.. igen

Jag tror du tycker den lilla korthåriga tjejen med två percingar i underläppen.... Vad vinner jag?

2010-09-29 @ 16:40:11
Postat av: Alice

Haha, han hette väl något i stil med Codja Kprm ...

Jag såg inte går dagens avsnitt (Buhuuuu :'/...) så måste hem och kika på det, sen kan jag berätta vem jag tror kommer vinna (Dock hejar jag på Tjejen med rött hår, Linda Varg..)...



Vad du vinner? i år vinner du inte idol, men kanske nästa.. Bäst för dig att du söker!! :D

2010-09-30 @ 15:29:49
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag gillade Alice tills de stylade om henne. Nu gillar jag Linnea för hennes fantastiska inlevelse. För övrigt såg jag förra årets snygg-idol-Mariette på Ikea igår :-)

2010-10-02 @ 14:32:07
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0