Härliga Lördag

Idag händer det mycket i lilla Örebro, samtidigt som jag jobbar och står i. Det är dock skönt att det regnar så det blir lite lugnt mellan "stormen". Jag känner hur hungern kryper i magen och ett kurr kommer lite då och då, men trots detta är jag inte hungrig, is that possible? Medans min mage lever sitt egna lilla liv tänkte jag passa på att blogga. Jag tänkte dra till med ett klassiskt ordspråk "bättre sent än aldrig" och kom ganska snabbt till insikt att det inte riktigt funkar så i bloggvärlden. Om man bloggar sällan är det kanske bättre att inte blogga alls. Nu när jag har skrivit blogga fyra gånger inom loppet av två meningar så känner jag att blogga är ett otroligt fult och roligt ord. Blogga. I vilket fall så är det bra tur att jag har en så aktiv kollega som Johanna, jag ska dock bli bättre på att blogga, inte bara för att det är ett så roligt ord. 

  • Det är seriepremiär för Svart/vita ÖSK i Elitserien klockan 14
  • Min far ska spela och sjunga i konserthuset klockan 14
  • Sissela Kyle ska tydligen komma till Hjalmar Bergman klockan 21.
  • Emma Höglund är hemma i Örebro. Hela dagen.
  • Jag jobbar, till klockan 16 och missar därmed hälften av alla härligheter. (ska förmodligen inte kika på Sissela heller, och Emma har fullt upp....)
  • Härliga Lördag, med stort "L"

Ahara ~ Förlåt för detta otroligt dåååååliga inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0