@ Collaroy beach

G'Morgon!

Maste bara forklara en sak som jag gladeligen kom pa. Vi ar ju pa andra sidan, vi ar ju upp&ner om man ser det fran Sveriges perspektiv, sa en tumme ner blir en tumme upp. 

Igar flyttade vi bort fran stans alla rattor (ja stora feta rattor med ackligt langa svansar) och Subways (restaurangen alltsa), ut till en liten by kan man val kalla det. Denna by erbjuder oss bada jobb och surfing. nar vi kom fram bestamde vi oss for att ga till ett supermarket och kopa lite frukost och nudlar till middag. Det slutade med att vi blev bjudna av tva grabbar fran Skane, riktig skanegryta stod pa bordet. Efter middagen blev det lite rundpingis och sen en powernap.. Vixy sa "vi kan val bara vila lite"... Idag vaknade vi klockan 8.45 efter en 13.5 timmar lang vilopaus..

Lat mig beratta lite om de tva tjejer vi bor med. Vicky och Micky, aven kallad Makaila och Veaky. De ar tva korkade tjejer fran Gbg med glimten i ogonen, de gillar langa skogspromenader och garna lite vitlok pa det. De har inte sa mycket koll, men herregud vad de ar roliga. Makaila glommer jamt nyckeln in till rummet, och idag oppnade vi inte nar hon ville in. Lite sa vi fordriver vara dagar...  

Det finns en asfrack golfbana i narheten som ar omringad av havet, dar ska jag soka jobb idag. Om jag far modet till mig sa kommer jag nog springa ner till havet for att prova mina surfskills...

Ahara. 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det later ju kanon. Hoppas du - "Alicius den modiga" tar kontakt med golfbanan. Vore också kul om du får tillfalle att koppla upp dig på Skype vid tillfälle. Vilken tid (svensk tid) är det troligast att du kan komma at en uppkoppling.

Kram Pappa

2010-10-25 @ 07:26:47
Postat av: Lollovis

Ahhh men vad underbart! Hoppas du får jobb på golfbanan och kan testa surfskillsen!

Massa kram

2010-10-25 @ 07:50:34
Postat av: Anonym

Två flugor i en smäll kanske. Golf och surfing.

Vore kul att höra dig på skype.

Kram Mooor

2010-10-25 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0