Avresa..

.. Snart check!

Ligger här och har flera tankar. De flesta kretsar kring varför jag inte kan sova. Har haft svårt med det de senaste dagarna. Intressant, kanske någon tycker. Beror det på den resa jag har framför mig? Beror det på allt man måste lämna bakom sig? Beror det på dig? Beror det på honom? Beror det på henne? Beror det på att jag inte ens försöker sova? Beror det på att jag är lite hungrig? Kan svaret vara så simpelt? Nej. Jag vet vad det beror på. Det beror på mig. (Beror är ett fult ord, ska inte skriva det mer). Denna analys gav mig fler frågor än svar.
Nu ska jag dra igång en spellista med bara låtar av Enya, det måste göra att man somnar. Erkänner dock att jag lyssnat på det ett tag och det hjälper faktiskt inte. Ska nog räkna kängurusar i stället. Återkommer om det inte hjälper.
Ahara.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Norah Jones kan man också somna till.

2010-10-17 @ 23:16:09
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Eller Christel Alsos, kom jag också på. Spotifya dem.

2010-10-17 @ 23:16:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0